Profiteer nu van onze snelle levering en gratis track & trace!

Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor alle bestellingen wordt een standaard tarief gehanteerd van € 3.99. Zo word je nooit verrast door onverwachte kosten bij het afrekenen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de volgende manieren bij ons betalen:

  • iDeal
  • Paypal

Hoe voeg ik artikelen toe aan het winkelmandje?

Er zijn 2 mogelijkheden om artikelen toe te voegen aan het winkelmandje. Dit kan rechtstreeks op de homepagina door onder het artikel op de groene button met het winkelmandje te klikken. Als je er 4 wilt toevoegen, kan je simpelweg 4 keer op de button klikken. Je ziet rechts op de pagina dat de producten bij elkaar worden opgeteld.

Je kunt ook artikelen toevoegen door eerst naar de productpagina voor meer informatie te gaan. Door op het product te klikken kom je op deze pagina. Je kunt nu het aantal artikelen wijzigen door op de pijltjes te klikken. Om de artikelen toe te voegen klik je vervolgens op de zwarte button ‘In winkelmand’. Je wordt nu naar het winkelmandje geleid waar je overzichtelijk kunt zien wat je er in hebt geplaatst.

Hoe ziet de bestelprocedure eruit?

Wanneer je jouw favoriete artikel(en) hebt gevonden en hebt toegevoegd aan het winkelmandje, klik dan in het winkelmandje op de groene button ‘Afrekenen’. Je komt nu op de pagina terecht waar we je om enkele gegevens vragen. Vul hier jouw persoonlijke gegevens in en selecteer hoe je wilt betalen. Op deze pagina heb je ook de optie om een account aan te maken. Wanneer je alles hebt ingevuld dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en kan je jouw bestelling definitief plaatsen door op de groene button ‘Bestelling plaatsen’ te klikken. Je wordt nu naar de desbetreffende betaalpagina geleid. Wanneer dat is voltooid is jouw bestelling geplaatst. Je ontvangt per mail een bevestiging van jouw bestelling.

Ik heb iets besteld, hoe gaat het nu in zijn werk?

Wanneer jouw bestelde artikelen op voorraad zijn en je hebt vooraf betaald, dan gaan wij jouw order verwerken en gereed maken voor verzending. Je ontvangt tijdens dit proces een mailtje dat jouw bestelling is verzonden.

Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

Jouw pakketje wordt betrouwbaar geleverd door PostNL, DHL of door onze eigen koerier. Mocht je bij de eerste bezorgpoging niet aanwezig zijn, dan krijgt je van PostNL, DHL of onze koerier een briefje in de bus met informatie wanneer een 2e afleverpoging volgt, of dat jouw bestelling bij de buren ligt of waar je het pakketje eventueel zelf kunt afhalen. Indien jouw bestelling klein genoeg is voor de brievenbus, wordt deze netjes in een bubbeltjesenveloppe of brievenbusdoosje geleverd. Mocht je binnen 3 werkdagen na verzending het pakketje nog niet ontvangen hebben, neem dan a.u.b. contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Indien je op werkdagen voor 20:00 een artikel hebt besteld wat op voorraad was, wordt deze de eerst volgende werkdag verwerkt en verzonden. Jouw pakket zal dan binnen 5 werkdagen bezorgd worden.

Hoe kan ik retourneren of ruilen?

Mocht een artikel niet aan de wensen voldoen dan kan je de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. Vermeld altijd bij jouw gegevens de gewenste actie. Voor meer informatie omtrent retourneren verwijzen wij je graag naar onze retourneren pagina.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Een vooraanstaande klantenservice hebben wij hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om jou als klant tevreden te krijgen en te houden. Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken. Mocht je ondanks onze inspanningen toch ergens ontevreden over zijn laat het ons dan zo snel mogelijk weten en neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen jouw reactie onmiddellijk in behandeling nemen en waarop wij je een inhoudelijke reactie op de klacht zullen geven. Uiteraard ben je ook meer dan welkom om een positieve ervaring met ons te delen.

Heb je nog andere vragen?

Mocht je nog andere vragen hebben dan kan je ons contactformulier invullen